24/5/2022

CULTURA, POLÍTICA SOCIAL Y DEPORTE

ACTIVIDADES CULTURALES

Presentación del libro 'Lo Infinito en un chunco', de Irene Vallejo

Hoy, martes 24 de mayo, a las 19:30 horas, se presentará el libro 'Lo Infinito en un chunco', de Irene Vallejo, en el Aula Magna del Paraninfo

El próximo martes 24 de mayo, a las 19:30 horas, se presentará el libro Lo Infinito en un chunco, de Irene Vallejo, en el Aula Magna del Paraninfo.

Sinopsis del libro:
Éste ye un libro sobre la historia d'es libros.

Un recorrito per la vida d'este fascinant artefacto que inventemos pa que las parablas podesen viachar en o espacio e en o tiempo. La historia d'a suya fabricación, de toz es tipos que hemos asayato a lo largo de quasi trenta sieglos: libros de fumo, de piedra, d'archila, de chuncos, de seda, de piel, d'árbols e, es zaguers arribatos, de plastico e de luz.
Amés, ye un libro de viaches.

Una ruta con escalas en es campos de batalla d'Aleixandre e en a Villa d'es Papiros baixo la erupción d'o Vesubio, en es palacios de Cleopatra e en o escenario d'o crimen d'Hipatia, en as primeras librerías conoixitas e en es tallers de copia manuscrita, en as fogueras do se cremoron códexs prohibitos, en o gulag, en a biblioteca de Sarayevo e en o laberinto d'o subsuelo d'Oxford l'anyo 2000. Pero, sobre tot, este libro ye una fabulosa aventura colectiva protagonizata per mils de personas que, a lo largo d'o tiempo, han feito posibles e han protechito es libros: narradors orals, escribas, iluminadors, traductors, vendedors ambulants, mayestros, sabios, espías, rebels, monchas, esclaus, aventurers Lectors en paisaches de montanya e a lo canto d'o mar, en capitals an la enerchía se concentra e en es puestos més apartatos an lo saber se refuchia en tiempos de caos.Chent normal e corrient de qui en muitos casos la historia no rechistra es nombres; eixos salvadors de libros son es autenticos protagonistas d'este asayo.

Irene Vallejo (Zaragoza, 1979) estudió Filolochía Clasica e obtenió lo doctorado europeu per las universidaz de Zaragoza e Florencia. Dende la infancia se sintió fascinata per las leyendas de Grecia e Roma e lo luminoso mundo mediterranio. Actualment desenrolla una intensa fayena de divulgación d'o mundo clasico impartindo conferencias e a traviés d'o suyo articulo quincenal en El País. D'a suya obra literaria destacan las novelas La luz sepultada (2011), El silbido del arquero (2015), las antolochías periodisticas Alguien hablo de nosotras (2017) e El futuro recordado (2020), asina como es libros infantils El inventor de viajes (2014) e La leyenda de las mareas mansas (2015). Lo infinto en un chunco (2019) ha conquistato es lectors de manera inaudita e s'ha traducito a quasi quaranta idiomas.

El acto contará con la presencia de la autora, Irene Vallejo, el escritor José Luis Melero y el traductor y editor Chusé Raúl Usón.

La entrada es libre hasta completar aforo.

Más información

    Compartir: